Misiunea lui: până în 2021 să devină No. 1

Autor: Alexandru Banu 31 mai 2017 Știri auto
Misiunea lui: până în 2021 să devină No. 1

Hyundai ne dă informaţii despre Kona înainte de premiera mondială. Modelul a fost conceput cu noua identitate vizuala Hyundai.

 

Partea frontală este dominata de grila tip cascadă, cu lumini de zi cu LED, care vin deasupra farurilor – tot cu LED.

 

Pozitia ridicata a scaunului asigură o vizibilitate sporită, în timp ce sistemul opţional 4×4  e cu siguranţă un mare plus.

 

Kona este una dintre ambiţiile Hyundai de a deveni brandul asiatic numărul unu în Europa până în anul 2021, prin lansarea a 30 de noi modele şi derivate ale celor existente. Autovehiculul a fost construit având la baza încrederea Hyundai în gama SUV, cu peste 1,4 milioane de unităţi vândute de la lansarea primei generaţii Santa Fe, în anul 2001.

 


Urmărește Promotor.ro pe Google News




Comentarii
Inchide